Dobidoo

Vad gjorde man innan Facebook och bloggar??? Jag är allvarlig! Vad gjorde man. Aftonbladet eller? Jag är ändå såpass gammal så jag "hängde" på internet innan det där. Hur många timmar i veckan spenderar jag inte genom att bli uppriktig förbannad när ingen uppdaterar sin status. För let´s face it! Det finns ju inget som piggar upp en sliten aupair än att läsa att någon är bakfull eller har köpt ny telefon. WOHO, äntligen en I-Fuck-Me-Trash-Phone! Seriöst, det är liksom ingen som bryr sig. Ändå sitter jag där. Sliter ut Senaste-knappen I F A L L någon har bestigit Herrstafjället med flipflop eller rakat sin fasters hund. Jag borde verkligen skaffa en hobby. En riktig, som typ vuxna har. Några ideer? Keramik? Meditera? Rävjakt? Det lär inte vara någon sport visserligen för dom springer ju på en här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0