Fat Cat

Jag har precis smällt i mig dagen tredje fralla med smör och ost. Eller förlåt, smör med fralla och ost. I kid you not! Det är fan mer smör på brödbiten än det är kvar i paketet. Det är farligt det där. Men för att väga upp det hela gnager jag på en liten(?) bit parmesan nu. Så det jämnar nog ut sig.

Han med både fika och ärenden förrut. Skit sen var jag men det gick. Klapp på axeln.

Annars är dagen som vanligt. Lillskiten sover och jag tvättar och dricker kaffe. Sprang runt och letade efter mina pyjamasbxor som jag behöver tvätta men kunde hitta dom så jag fick köra igång maskinen utan dom. "Hittade" dom för en stund sedan. Jag hade på mig dom. När fan hann jag byta om till pjyamasbyxor? För Camilla, jag hade inte på mig dom hos dig va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0