I´ll give you a penny if you tell me the truth

Fredagen, fredagan, fredagen... Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och hur mycket man bör berätta så det kanske ska hållas tyst. Hur många ställen var vi på?

Gaybar
Fransman
Kundvagn
Nick
Danskar
Elskåp
Svullet knä


Jag hade en av dom roligaste kvällarna jag någonsin haft i London och det hjälper när man är pank en Måndag.

Jag är nöjd med situationen jusst nu. Eller iallafall med möjligheterna som ligger i den. Och nej, jag vet inte vad jag menar.
Anyway, jobbar gnu den här veckan. Kväll Torsdag och Fredag. Morgon på Lördag och heldag på Söndag. Kan man klämma in utgång där någonstans? Ne, visst kan man inte. Nej men det var ju jävligt roligt. Skit!

Mycket, mycket bra inlägg. Not!

Ska fortsätta kolla säsong 2 av The Secret Diary Of A Call Girl. Känns föresten som jag borde slänga in ett litet tack till Linnea som Miike Snowat mig. Jag är numera Miike Snowierad. Och länken som typ kommer rädda min vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0