Kafferast

Saga ligger däckad i sängen. Jag gör detsamma men med kaffe i handen och datorn på magen. Det lyssnas på Snow Patrol och Daniel Merriweather. Det är lagom för nu.

Jag har lovat mig själv en lugn helg. Jag och min plånbok behöver det. Och om vädret fortsätter så här så är det nästan att föredra att parkhänga än bakishänga. Nu är det ju dock känt sedans innan att jag inte är speciellt svår att övertala till det motsatta.

Om en timma drar det igång igen. Göra middag (satte igång brandlarmet förrut så jag fick sluta), hämta J, leka i parken, åka till W och jag har säkert glömt något.

Men tills dess ligger jag kvar här, med fönstrena öppna och med fåglar och plan som flyger över mig och Spotifyar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0