Och här sitter jag och är grön



Det känns som livet tar slut på Lördag. Men jag ska ju bara åka till Österrike. Kanske är samma sak. Vad vet jag. Fan vad jag hatar att åka från London. Tänk på allt man kan missa. På allt man kommer missa. Det är som att ligga i koma en vecka. Eller för att inte vara så dramatisk dåra, dvala. Sucks anyway! Speciellt nu när våren är på väg. Eller den är ju mer eller mindre här redan. Igår vandrades det runt lite överallt. Covent Garden, Trafalgar Sq, Knightsbridge... Ibland bara i tröja och jeansskjorta.

Igår var bra. Eller inte dom första timmarna på dagen och någon timma här och där under dagen då jag seriöst hade svårt att se rakt.

LäZkigT!

Jaja, nu är det iallafall back to normal i några dagar. Skönt vet jag inte men man vet hur det funkar iallafall. Måste till Westfield sen och byta jackan jag köpte igår till en mindre storlek.

Nu behöver jag mer kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0