To be lost with a map




Det här är svårt alltså. Vad ska man göra och vad ska man inte göra? Jag måste dock säga att saker och ting börjar ljusna lite nu när jag har börjat ta beslut. Svårt att säga i nuläget om det är rätt beslut. Men jusst nu begår jag hellre ett misstag än famlar en dag mer.

Post-Österrike har så här långt varit helt ok. Vart hos en ny bekantskap och kollar film. Bridget Jones för att vara exakt. Druckit te och käkat glass. Soft! Kom precis hem och fick för mig att slänga på en ansiktsmask. Så här sitter jag, grön och bedrövlig.

Saknar fortfarande Sverige. Mamma och Pappa. Lane och ja allt det där andra som hör "hemma" till. Hjälper inte att C åker hem en snabbis i veckan heller. Ska vi byta? Saknar dig med föresten!

Ska kanske försöka natta mig själv i någorlunda tid ikväll. Bara för att liksom!

P.S Alla som hatar att vara Aupair räcker upp en hand!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0