Big Machine

Liten update här eftersom jag är absolut sämst på att skriva. Fick mycket väntat magsjuka i torsdags natt. Tack Jossan för att du förutspådde detta. Det kändes lite,lite liiiiiiiiiiiiiiiite bättre att kräkas när jag ändå vetat om det ett tag. Mwah på dig för det!!

Denna akuta magskiten tog tyvärr ut sin rätt och jag orkade inte följa med ut på fredag. Är dock väldigt glad för att jag åkte till Sloane Sq och käkade middag med tjejerna. För jag seriöst, jag typ dog lite. Takterass med utsikt över London Eye!!! Duh!

Lördagen spenderades till största delen av att sova. Typ! Kom inte ut ur huset för än två. Vilket jag kände var extremt välbehövligt. Lugn och ro! Fick på eftermiddagen reda på att jag inte behövde jobba kvällen ELLER morgonen så jag och Ellen åkte in till stan och tog en och två flaskor vin. Efter ett misslyckat försök inne på Movida gick vi aningen bittra till McDonalds. Efter en BigMac kom både jag och Ellen in i någon jävla andra andning och började råsåga varenda kotte som halkade in. Så som folk klär sig i det här landet (inte alltid, men lite för ofta) är INTE ok! Jag menar, har dom ingen mamma?? Good night även fasst det inte blev som det skulle.

Idag sovdes det precis lika länge som igår. Frågan är om jag inte sover för mycket nu? Iallafall, det har varit den flängigaste (är det ett ord??) dagen någonsin. Först Westfield för att jag skulle köpa Hunters men jag ångrade mig i sista sekunden och kom på att jag nog behöver spara en vecka till. Sprang in i Katrin ( tjej som vi träffade på Punk för några månader sedan som kommer från Trollhättan. London=litet). Bestämde att vi måste bestämma något. Ähm, ja jusst det...! Efter Westfield åkte vi till Putney för att se på bio. Visade sig att det bara gick en film så vi åkte vidare till Kensington och för att fördriva tiden innan filmen började delade vi på en flaska vin. Typ dagens bästa!!

Älska citat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0