16 Mars

Fick sova idag. På riktigt! Inga barn som väckte en eller byggarbetare som borrade. Underbart! Gick bort till Camilla och hängde en stund. Sen tog vi bussen till Richmond. Köpte kaffe och gick och satte oss vid vattnet. Och jag tro mig ha fått årets första bränna. Eller den är knappt synlig så bränna är väl kanske att ta i men den finns där. Man kan inte klaga på vädret nu iallafall.

Imorgon blir det med största sannolikhet vård av sjukt barn. På hemmaplan. Mest tråkiga som finns i en aupairs värld. Tristessen når oanade höjder på extremt kort tid.

Jo föresten, det är Alexa Chung som är det så kallade "snyggoffret" i förra inlägget. Fruktansvärt snygg stil och snygg som få. Men hon är väldans smal får jag säga. Hennes dagliga intag av mat kan knappast innehålla fler kalorier än en tennisboll.

Detta var mig ett tråkigt inlägg. Sa väl aldrig att det skulle bli någon höjdare heller för den delen. Har ju typ slösat eran tid nu ju.

Nu skäms jag.

Ush... Fy!

Go Nät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0