When young love dies, or just get´s old


Känner att bloggfronten har fått sig ett jäkla nedsving efter att jag spottade ut inlägg under en period. Ska ordna detta så fort saker blir mer som dom ska. Om några timmar vill säga. Har sovit ut nu. Ska käka frulle strax sen väntas det jobb. Så efter det vill säga.

Mår lite dåligt dock. Men det är mest för att jag är så äckligt sugen på sushi. Tänk vad jag skulle kunna offra för dom där små jävlarna jusst nu. Jesus!

Annars är allt som vanligt. Jag vill ha en tröjja med en uggla på, gula brogues och pärlhalsband. Det vore nice. Och sushi då.

Snow Patrol-Just say yes
Melanie Fiona-Monday morning
Rox-My baby left me
Stereophonics-Innocent
Shakira-Gypsy


Nu ska jag leta upp ett par rena strumpor. Väldigt tveksamt att jag har ett par sådana efter att inte ha tvättat på två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0