31 Maj

Asså fy fan FYYYYYYYY FAAAAAAAAAAN vad jag vill köttmörda Londons kollektivtrafik ibland. Har trots detta faktum haft en bra dag TACK vare Bellen. Vi har flanerat runt halva London på två kaffe och ett ciggpaket. Wunderful!

Vi började i Richmond. Satt på en bänk och käkade lite sen tog vi en kaffe på Starren. Tog buss till Clapham Junction där vi stötte på Ella. Vad är oddsen liksom? Sen åkte vi till Waterloo och gick till Trafalgar Square och satt hur länge som helst och bara var. Bellen ville visa någon tavla så vi tog en snabbis på The National Gallery. Promenixade till Hyde Park Corner för att ta bussen hem. Det var föresten här bussh_lvetet ställde till det rätt rejält för oss. Fick ta buss till Putney istället. Och vem stöter man inte på där om en Kingan. Trävlans! Sen vart det back to Barnes för hela slanten och efter att jag bara har sovit 1,5 timma inatt så känns det som jag borde sänka mig själv lite tidigare än vanligt idag.

Med andra ord...

GO NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0