God Morning!

Idag kommer blir en bra dag. Mest för att jag bestämt att det ska bli det. Det är redan otroligt varmt ute. Jag vaknade tröttare än jag somnade men på rätt humör. Vaknade också brunare än jag somande vilket jag inte förstår för jag var mer eller mindre likblek när jag krashade i säng runt ett. När jag sätter mig och letar jobb och boende så är det himla svårt att sluta. Man sitter bara där och nöter.

Hur som helst. Jag hoppas att ni får en überbra dag ni med. Man förtjänar det ibland. Lite oftare faktiskt!

Angus & Julia Stone ~ Paper Aeroplane
Angus & Julia Stone ~ Babylon
LifeHouse ~ Halfway gone
Jamie T ~ If you got the money
Biffy Clyro ~ Bubbles
Lykke Li ~ Possibility

Paul Kalkbrenner ~Sky and Sand


Rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0