Hoppsan Kerstin!

Det togs visst i från tårna igår ändå. Men va fän. You only live once! Det var det värt. Det var bra! Jag får min vilja framåt ibland vilket är otroligt tillfredsställande. Jag är nöjd. Den meningen har blivit lite av min fras den senaste tiden.

Jag är snuskigt trött. EllenBellen tyckte det var passande att ringa nio imorse för att dra med mig ut och sola. Hon låg pyrt till en stund. Tror hon glömde av att vi kom hem halv fem och inte sovit NÅGONTING!

Imorgon blir det slappehäng i Hyde Park med Tildan. Den bästa Tildan. Shopping med kanske. Jag bryr mig inte om att gör detta varje helg. För det är så jävla underbart!

Whisky Mist på söndag. Who´s with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0