Shmidigt!




älskar att denna bilden är didikerad till mig! älskart!


Jag har haft bättre dagar men gudarna ska veta att jag haft sämre.

Saga vaknar strax efter 6. Med andra ord jag med. Tre minuter senare däckar jag i soffan med Saga intill mig. Mys! Jonathan kommer nedknallandes efter en timma sådär. Vi äter frukost med solen stekandes genom takfönstret. Klär på kidsen. Jag behövdes inte tas på för jag hade däckat i jeansshorts och tisha så jag vart änna ready to go. Vi går ut och scootrar. Sagis har precis fått en egen scooter. Tjejen är mycket bra trots sin ringa ålder. Vi tog en tur runt kvarteret och det är inte förräns vi kommit halvvägs som jag inser att jag faktiskt håller i en kaffekopp. Beroende eller bara omänskligt trött?

Mina två timmar off blev det ju som sagt inget av. Lungt, jag har ju ändå inget liv och aldrig får jag ju någon tid ledig så jag kan skaffa mig ett heller. Att vi skulle bli skjutsade bort till Sheen lät lite för bra för att vara sant och det var det med. Blev erbjuden att ta taxi men där vred det sig i Svenssontarmen och jag tackade bestämt nej. ÅNGRA! Svettades mer än en ViktVäktarKärring på ett Friskis och Svettis pass och Jonathan höll inte igen en sekund. Väl på kalaset tappar jag mer eller mindre Saga så hon börjar blöda ur munnen. Smidigt Madde!! Sen när stackarns återhämtat sig en aning klämmer jag hennes finger. Löneförhöjning?

Slutade en halvtimma senare än vad jag skulle gjort. Orka! Stannade kvar hos Millan en stund sen knatade jag tillbaka till Barnes. Också osvettigt! Mötte upp Bellen och Kingis, tog en pommes på Sun Inn sen hängdes det vid ponden en stund.

Så, där har ni min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0