Sky and Sand

Jag ligger på golvet. Teet som jag gjorde för en halvtimma sedan har kallnat. För sent för det nu. Jag dricker inte ens te. Eller jo, när jag är Starbuckssugen och inte har råd med en latte. Men detta vaniljteet var det värsta jag någonsin ansträngt mig till att göra. Man bli djup av te dock. Lite fundilursam sådär. Vilket verkligen inte är vad jag behöver jusst nu. Men jag gillar känslan, att hålla i en varm kopp. Varför skriver jag det här för??

Drar en dusch nu istället. Skulle vilja ta ett bad men det är typ tokstopp i mitt badkar vilket bara skulle resultera i att luftfuktigheten på mitt rum skulle klassas som regnskog. Och jag vet att ni undrar. Kan man "dra" en dusch? Och svaret är ja. Man kan dra det mesta ska ni se. Ni skulle bli förvånade!

So long!

Ni vill, tro mig, lyssna på Paul Kalkbrenner-Sky and Sand

Ohh så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0