Status:Not so fucking great

När kotten på Jalouse äntligen bestämde sig för att svara fick jag reda på att min väska inte finns kvar på cluben. Att hela min lön och mitt bankomatkort befann sig i den väskan gör det hela ännu värre. Och vi ska inte tala på mitt smink, min rosa kärlek är borta för alltid! Eller ah, när lönen kommer nästa gång så löper jag till Boot´s!

Vad mer, vad mer...?

Jag är barnvakt, det är Lördag och jag är helt ensam. Tänker way 2 much när jag är ensam. Vilket inte är bra när jag redan hatar mig själv för tillfället.

OCH
så har jag urinvägsinfektion. Det är jävligt mysigt!

MYYYYYYYS!!!

Ska ta kidsen från det att dom vaknar imorgon. Cirkus 06.00.

Life´s great jusst nu. Jävlar vad det flyter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0