Vaffö gö du på dette viset?

Sen så har jag bränt ryggbrädan något så brutalt att det gör ont bara min sänglampa är på och jag sitter för nära. Får man sjukskriva sig för sånt? Vill också tillägga att det var värt att bränna sig då jag ju faktiskt hade en sjukt bra dag med Tildan på Hyde Park igår. Tog inga bilder dock för batterierna har tagit slut. Antar att jag tog musten ut min lilla kamera när jag filmade killen som freestylade till Girls Aloud vid Hyde Park corner för mig och Bellen i fredags. Den kanske man ska ta och lägga upp också.

Sen så kanske ni förstår att det inte blev något Whisky Mist ikväll. För jag behöver jobba imorgon. Fick därimot en tisdagkväll off. Men vem fan går ut en tisdag?? Jag ser det hela som en utamning och ska ta reda på detta!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0