When/Where/Why

Vi har gått och gått och gått och gått idag. Skönt ändå. Även fasst jag totalt säckade ihop så fort vi satte oss ner. Aupair slitet tar på´n!

Imorgon har jag fullt upp. Börjar inte förräns två men måste vara i Sheen by nio så det är väl bara till att gå upp typ tidigt. Sen blir det lunchdate/SOLA med EllenBellen vid kyrkogården. Där vi förövrigt låg och slappade precis. Rätt mysigt får jag ändå lov att säga. Sen blir det jobb som sagt och på kvällen blir det Maddox. Det ända vi har råd med. Jag vet det rimmar inte. Men det rimmar aldrig när man är modern slav.

Har gått och blivit lite brun (läs röd) idag med. Lönade att lägga S lite tidigare. Men om någon frågar var det för att hon var grinig. Aight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0