I could make you happy

Att vara high on life e grejjer det. Det ger dock den värsta bakfyllan som tänkas kan. Ångest. Demoner. We all have them. Jag har dock, med risk att låta cheesy, lärt mig att ju mer man förnekar detta faktum så ger man den sidan näring. Dom växer. Det är liksom bara till att ta tjurfan vid hornen och se vart man hamnar.

Idag har varit en så här långt alldeles för bra dag. Vaknade verkligen på extremt bra humör. Blir sen till jobbet, fast bara 5 minuter. Gjorde dock inget men jag tar aldrig bussen igen så länge det inte spöregnar. Gick upp till Ellen och lekte i deras trädgård lite. Vi fick typ damp (får man säga så när man är 23?), och drog iväg massa sms till olämpliga personer. Inte till Tim dock. Klapp på axeln. Dutti Matse som Emmsing säger. Alltså duktig Madde. Slutade tolv och gick tillbaka upp till Knightsbridge. Hade två tjugor som brände i plånboken. Dom rök!

Nu sitter jag och vill mest döda Spotify som inte vill acceptera min postal code. Annars är det rätt bra nu med.

KAFFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0