Lost in Translation


En kille från igår praktiskt taget springer fram till mig och spärrar ögonen i mig varpå jag typ förbereder mig på att dö. Men killen utbrister istället att jag har "amazing bone structure". Varpå jag blir typ förbannad för jag menar, det är ju inte snällt att göra narr av en lönnfet svenne. To my face dessutom! Visserligen slipar jag sönder kindbenen med rouge då och då men så var inte fallet igår iallafall. Don´t make fun of me brittjävel!

Det var väldigt kul igår ändå måste jag få säga. Vi sambos gjorde oss iordning i äkta tjejanda och gick sen bort till Elk. Pimplade lite, tog bussen till Clapham. Underdog var överbelastat av rugbyspelare. NAJS! Vidare till Grand (inget vi pratar högt om). Där var det party som fan. Mucho Najso! Delade taxi med två (mer eller mindre) random dudes hem.

Snipp snapp snut så var sagan, inte slut men här väljer vi vad vi förtäller väl.

Jobb idag som gick hur bra som helst. Världens finaste unge alla gånger. Och smart. Sjukt smart.

Livet i London this time around kommer absolut bli intressant. Kanske inte alltid på det sättet jag skulle föredra men man kan ju inte klaga på att man är understimulerad precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0