When I see your face



Veckans mest spelade låt från killen i can´t stand!

Movida är fint. Dock vart inte jag det ikväll. Tjockisdagar spenderar man inte på Movida. Syed var fin. Det var fint. Känns bra igen. Ensam i lägenheten. Hög på London. Kan inte somna. Vad gör det. London är det finaste jag någonsin fått vara med om. Jag är så sjukt lyckligt lottad. King´s Road i mitt hjärta (här blev jag 14 igen, ursäkta språket). Hur kan man inte älska Chelsea. Så fort jag stiger utanför våran port vet jag att det kommer bli en bra dag.

Allt är liksom bara bra. Bättre än bra! Är det ens möjligt?

Det kanske är dags att konstatera. Är inne på tredje året och jag tror inte det är möjligt att återvända. Vad det nu ens betyder.

Jag älskar det här!

ÄLSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0