Word of the day


Jag vet inte om det är för att jag är trött (utmattad),döhungrig eller bara jävligt exalterad. Men jag kan inte beskriva något jusst nu. Kan även vara för att jag är sämst på att förklara överhuvudtaget.

I vilket fall som helst, jag är hemma. Vi är hemma. Vi har landat på Kings Road. Det är ett jävla under att någon av oss sitter straight up om man ska dömma av dom första dagarna i London. Brist på mat, sömn och allt annat som kan tänkas vara någorlunda livsviktigt.

Imorgon kickar det mer eller mindre igång. Riktiga livet med jobb och ansvar.

Tur att det snart är Fräääädag!

Happy Happy!


Kommentarer
Postat av: emma

åh, vad skoj för dig vännen!!!! Lycka till med allt nu!

2010-09-01 @ 19:34:27
Postat av: nikolina

BRA ARBETSMORAL DU HAR.. "snart är fredag, happy happy" och du börjar jobba IMORGON?!



du är underbar. hahahaha!

2010-09-01 @ 22:28:10
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0